Web sitesi, Çerez Ä°lkeleri'ne uygun olarak hizmetleri sunmak için çerez dosyaları kullanır.KiÅŸilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kiÅŸisel verilerin korunması amacıyla düzenlenen "KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu" hakkında sizleri bilgilendirmek için tıklayınız.

iade-ve-degisim

bitkidiyari.com.tr aracılığıyla sipariÅŸ vermiÅŸ olduÄŸunuz ürün veya ürünleri teslim  alındıktan sonra herhangi bir sebeple iade etmek istediÄŸinizde aÅŸağıdaki prosedürler uygulanmaktadır.

SipariÅŸ teslim alınma tarihinden itibaren 7 iÅŸ günü içerisinde iade talebinizi Müşteri Hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir. Ä°ade ürünleriniz anlaÅŸmalı kargo firmalarımız ile tarafımıza ulaÅŸtırılmalıdır. Ä°adeniz firmamıza ulaÅŸtıktan sonra  müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletiÅŸime geçerek en kısa sürede iade iÅŸlemini tamamlamaktadır. 

Ä°ade iÅŸlemlerinde dikkat edilmesi gerekenler:

1.Kullanılmamış ve ambalajı zarar görmemiÅŸ olmalıdır. 

2.İade işlemlerinde ürünler, orijinal faturala nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir.

3.Yurt İçi Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen iadeler tarafımızdan kabul edilememektedir.

İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize bilgilendirme e-maili en kısa süre içerisinde iletilmektedir.

Ä°adenizin onayına müteakip tarafınıza e-mail yoluyla bilgilendirme yapılır ve ürün bedeli kredi hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı ÅŸekilde  7 iÅŸ günü içerisinde iade edilir. Kredi kartlarıyla ilgili yapılan iadelerde, banka sistemleri arası iletiÅŸim süresi olduÄŸundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 24 – 48 saat içerisinde gerçekleÅŸmektedir. Ãœcret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz. 

Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken mutlaka paketler açılarak bakılmalı ve herhangi bir problemde ( kırık ürün, eksik ürün, ambalajı yırtık ürün vs. ) kargo firmasına tutanak tutturularak ürünler tarafımıza kargo firmasıyla gönderilmelidir.