Web sitesi, Çerez Ä°lkeleri'ne uygun olarak hizmetleri sunmak için çerez dosyaları kullanır.KiÅŸilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kiÅŸisel verilerin korunması amacıyla düzenlenen "KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu" hakkında sizleri bilgilendirmek için tıklayınız.
bitkidiyari.com.tr aracılığıyla sipariş vermiş olduğunuz ürün veya ürünleri teslim alındıktan sonra herhangi bir sebeple iade etmek istediğinizde aşağıdaki prosedürler uygulanmaktadır.
Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde iade talebinizi Müşteri Hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir. İade ürünleriniz anlaşmalı kargo firmalarımız ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İadeniz firmamıza ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçerek en kısa sürede iade işlemini tamamlamaktadır.
Ä°ade iÅŸlemlerinde dikkat edilmesi gerekenler:
1.Kullanılmamış ve ambalajı zarar görmemiş olmalıdır.
2.İade işlemlerinde ürünler, orijinal faturala nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir.
3.Yurt İçi Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen iadeler tarafımızdan kabul edilememektedir.
İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize bilgilendirme e-maili en kısa süre içerisinde iletilmektedir.
Ä°adenizin onayına müteakip tarafınıza e-mail yoluyla bilgilendirme yapılır ve ürün bedeli kredi hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı ÅŸekilde 7 iÅŸ günü içerisinde iade edilir. Kredi kartlarıyla ilgili yapılan iadelerde, banka sistemleri arası iletiÅŸim süresi olduÄŸundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 24 – 48 saat içerisinde gerçekleÅŸmektedir. Ãœcret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz.
Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken mutlaka paketler açılarak bakılmalı ve herhangi bir problemde ( kırık ürün, eksik ürün, ambalajı yırtık ürün vs. ) kargo firmasına tutanak tutturularak ürünler tarafımıza kargo firmasıyla gönderilmelidir.